Asiakkaiden tyytyväisyys NRC Group Finlandiin noussut erinomaiselle tasolle ‒ uusimman kyselyn mukaan NPS-luku on 43

Lähes puolet asiakkaistamme (49 %) suosittelisi NRC Groupia mielellään kollegalleen. Asiakkaiden antamat arvosanat ja NPS-luvut ovat parantuneet kaikissa liiketoiminnoissa: rakentamisessa, kunnossapidossa ja materiaalipalveluissa.

Kuvassa kolme työmiestä rakentamassa rataa ja työkone

Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin kesäkuussa 2020 ja kyselyn vastausprosentti oli 31. Vastausprosentti putosi edellisestä, vuoden 2019 lopussa toteutetusta kyselystä, jossa se oli 45.

NRC Group Finlandin NPS-luvuksi muodostui kyselyssä 43, kun aiemmassa kyselyssä se oli 31. Lähes puolet asiakkaistamme (49 %) kertoo voivansa suositella meitä mielellään kollegalleen, eli on antanut arvosanaksi 9 tai 10. Keskimääräinen arvosana kaikilta asiakkailta oli 8,3 asteikolla 0–10.

– ­Asiakkaiden palautteissa kiiteltiin erityisesti luotettavuutta, ammattitaitoista työporukkaa ja hyvin sujunutta yhteistyötä. Hienosta tuloksesta kuuluu kiitos koko henkilöstöllemme. Visiomme on olla infra-alan halutuin yhteistyökumppani, ja asiakastyytyväisyyden korkea taso kertoo, että olemme menossa oikeaan suuntaan, sanoo NRC Group Finlandin toimitusjohtaja Harri Lukkarinen. – Myös kriittinen palaute on meille arvokasta tietoa. Kehitämme toimintaamme jatkuvasti ja haluamme varmistaa, että työmme laatu ylittää odotukset niin tänään kuin huomennakin.

NPS-luvun laskentaperiaate

NPS-luvun selvittämiseksi asiakkailta kysyttiin asteikolla 0‒10, kuinka halukkaita he ovat suosittelemaan NRC Groupia kollegoilleen. Arvosanan 9 tai 10 antaneet ovat suosittelijoita, ja arvosanan väliltä 0‒6 antaneet ovat arvostelijoita. Arvosanat 7 ja 8 ovat neutraaleja. Suosittelijoiden prosentuaalisesta määrästä vähennetään arvostelijaprosentti, jolloin saadaan selville NPS-luku (Net Promoter Score).

Lisätietoja

Harri Lukkarinen

Harri Lukkarinen

Toimitusjohtaja

+358 40 866 1714

harri.lukkarinen@nrcgroup.fi

This site uses cookies, as explained in our cookie policy. If you agree to our use of cookies, please close this message and continue to use this site.